ellenakesson.blogg.se -

Nyblogg. + bilder.

 
 
 
 
 
 


Hej, eem.. ja, detta är min nya blogg, Eftersom blogg.se är lite bättre än bloggplatsen, så valde jag att skaffa en ny blogg. Så tjeeena på er, nejmen. 
Okej, idag har jag inte gjort så mke, eftersom jag vart i skola uugh. Så himla gott att det äntligen är fredag! Senare idag kommer jag nog inte göra så mycket, antagligen tare lugnt, eftersom jag inte sovit på typ as länge, Inte kunnat sova på flera nätter, Men iaf! Hoppas all snö smälter bort, jag älskar snö men det passar in i december, inte januari när man vill ha vår & värme! Men ni vet säkert inte vem jag är, så jag kan berätta "kort" om mig. Jag heter Ellen Mathilda Åkesson, & jag är 13 år. Jag bor i en liten stad utanför göteborg, med min familj i en lägenhet. Jag har två systrar, en bror & en mamma och pappa! På min fritid sitter jag vid datorn, är med kompisar, kämpar vidare i skolan, ritar, pysslar & lyssnar på musik. Mina idoler är One Direction, Ulrik munther, Avril lavigne & massor fler! Jag brukar oftas lyssna på liksom k-pop, vanlig pop, osv. Och nu är jag kanske lite rädd för att jag förlorar många läsare, pga jag kanske lägger ut bilder på One direction , då & då. Men det får ni stå ut med! okej, förlåt nu låter jag dryg. Men iaf, hoppas ni gillar min blogg! 
 
Får hoppas ni får en fortsatt trevlig & kall fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0