ellenakesson.blogg.se -

godnatt.


 
hejsan.  em, ja.. just nu har jag precis pluggat mer på franska glosorna, & jag tror jag kommer fixa läxförhöret imorn, har inte brytt mig om att plugga så mke annars , men whatever. Nu ska jag snart gå & lägga mig, jag ska upp rätt tidigt imorn också eftersom min storasyster ska jobba, & hon börjar halvåtta, & jag börjar klockan 8, men det gör inget, då kan jag ju sitta & kolla på pretty little liars i skolan sålänge, ;*

Men iaf, jag hoppas jag, mamma & min syster kan åka och hälsa på mormor igen snart, på sjukhuset. 
Tror vi åker dit på söndag, det blir väl att jag är med Nell, eller något på lördag, och imorn ska jag allt ta och sova or something, när jag kommer hem. Idag låg jag och kollade på The secret world of Arriety, tror jag den hette <-<. Men sen så kunde jag inte hålla ögonen öppna, så jag somnade med datorn i famnen .–.
Sen vaknade jag runt sju eller något, då hade dem andra redan ätit utan mig, & dem hade visst sagt till mig ca 5 ggr, utan att jag vaknat så, ja haha.
åh, gud vad jag längtar tills jag fyller år. Jag håller just nu på att spara ihop pengar, så jag kanske kan ha med mig det till Polen, eller nåt. Sen så har jag inte sparat så mycket hittills, men jag är en slösare, så.. 
Detta blir ett rätt långt inlägg, eftersom jag inte bloggat på ett tag.. huehue.

Och om ni undrar vad som har hänt min mormor, så äre det att hon har Hjärtflimmer (stavning.) och då trillade hon, utanför sin dörr.. och ja, hon bröt armen & sen även när den läkt, så kommer hon aldrig kunna röra den helt igen. Så det är jag rätt ledsen för.. 
Men hörni, nu kommer snart mamma & pappa stänga av internet, ifall dem ser mig med datorn uppe, vi hörs! hejdå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0